TÁJÉKOZTATÓ A POLGÁRMESTERI HIVATAL ÁTMENETI ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJÉRŐL

Tájékoztatom Önöket, hogy az Akasztói Polgármesteri Hivatal 2020. november 16. napjától – határozatlan ideig – az alábbi ügyfélfogadási rend szerint működik:

Hétfő: 8:00 – 12:00

Kedd: Ügyfélfogadás szünetel

Szerda: 8:00 – 16:00

Csütörtök: Ügyfélfogadás szünetel

Péntek: Ügyfélfogadás szünetel

Kérem, hogy az ügyintézés során részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézési lehetőségeket.

Ügyfélfogadási időn kívüli sürgős ügyintézés esetén – munkaidőben – a 78/451-011 telefonszámon kérhető soron kívüli időpont.

Az ügyintézés során maszk használata, kézfertőtlenítés és a védőtávolság betartása KÖTELEZŐ!

A jelenlegi intézkedés célja munkatársaink és az ügyfelek egészségének védelme, valamint a koronavírus járvány terjedésének megelőzése.

Köszönjük az együttműködést!

                                                                             Némethné Nagy Nóra

                                                                                       jegyző