Tájékoztatom Önöket, hogy az Akasztói Polgármesteri Hivatal 2020. november 16. napjától – határozatlan ideig – az alábbi ügyfélfogadási rend szerint működik:
Hétfő: 8:00 – 12:00
Kedd: Ügyfélfogadás szünetel
Szerda: 8:00 – 16:00
Csütörtök: Ügyfélfogadás szünetel
Péntek: Ügyfélfogadás szünetel
Kérem, hogy az ügyintézés során részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézési lehetőségeket.
Ügyfélfogadási időn kívüli sürgős ügyintézés esetén – munkaidőben – a 78/451-011 telefonszámon kérhető soron kívüli időpont.
Az ügyintézés során maszk használata, kézfertőtlenítés és a védőtávolság betartása KÖTELEZŐ!
A jelenlegi intézkedés célja munkatársaink és az ügyfelek egészségének védelme, valamint a koronavírus járvány terjedésének megelőzése.
Köszönjük az együttműködést!
Némethné Nagy Nóra
jegyző