II.4 Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja, (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről.
Adóügyek:
Előrehozott adófizetés
Adótúlfizetés visszaigénylése
Adóhatósági igazolás kiállítása
Adó-és értékbizonyítvány kiállítása
e-Papír szolgáltatás alkalmazása
Helyi iparűzési adó
Kommunális adó
Szociális ügyek:
Települési támogatás
Rendkívüli települési támogatás
Köztemetés
Életkezdési támogatás
Igazgatási ügyek:
Anyakönyvi okiratok kiállítása
Állattartási ügyek
Birtokvédelmi eljárás
Hagyatéki ügyek
Haláleset anyakönyvezése
Házasságkötés / Bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése
Lakcímkezelési eljárás
Méhészek letelepedésének engedélyezése
Településüzemeltetési ügyek:
Kutak fennmaradásának engedélyezése
Elektronikus ügyintézéshez a hivatali portálon keresztül az alábbi dokumentum nyújt segítséget.
Az illetékekről, díjakról az ügyintézés menetéről bővebb információt az alábbi elérhetőségek valamelyikén kérhető:
Akasztói Polgármesteri Hivatal
Cím: 6221 Akasztó, Fő utca 40.
Telefon (központi): 78/451-011
Fax: 78/452-198
e-mail: akasztophiv@kabel2.hu